santurtziko berbalagunok: Ni naiz Hector, ni bakarrik.

2008/11/17

Ni naiz Hector, ni bakarrik.


Santurtziko antzerkizaleok zorionekoak gara aste honetan, zeren eta bi emanaldi edukiko baititugu. Lehena aurreko berrian agertutakoa da, eta bigarrena Ni naiz Hector, ni bakarrik antzezlana.


Jokin Oregik idatzitako antzezlan hau ostegunean, azaroak 20, ikusi ahal izango dugu arratseko 20:30ean SKAn Euskara Sailaren eskutik. Prezioa 6 eurokoa da, baina AEK edo Udal Euskaltegiko ikaslea bazara, merkeago aterako zaizu!!. Beraz, ez geratu ilargiari begira eta anima zaitezte!!.


Hona hemen sinopsia:

Hectorrek, bere buruan ahotsak (Nia 1 eta Nia 2) entzuten dituela eta, konponbide bila bere maitasun platonikoa den Esti psikologoaren kontsultara joatea erabakiko du. Tartean, ordea, Estiren ama Carla sartuko da, zeina psikiatra den, eta gauzak are gehiago korapilatuko dira. Hectorrek, alde batetik, bere Nia1 gogaikarriari eta joera suizidak dituen Nia2ari egin beharko die aurre, eta, bestetik, Estirekiko erakarmena bideratu beharko du. Era berean, Estik bere depresioari eta amak eragindako gatazka guztiei egin beharko die aurre. Eta hau guztia komedia erromantikoen klabeak erabiliz, egoera absurdo eta umoretsuei leku eginaz.

No comments: